Як Львів планує збільшувати кількість велодоріжок?

Керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» розповів, яку велодоріжку вважає найкращою у Львові, про заплановані нові маршрути та які міста Європи є найзручнішими для роверистів.
Ми створюємо нову мережу, намагаємося зробити пересування велосипедом у Львові зручнішим. Цього року плануємо будувати якісні велодоріжки.
Вважаю, що кількість велосипедистів у місті зростає, бо бачу, як щороку влітку їх стає все більше. Є дані з магазинів, які продають велосипеди, що цей бізнес іде успішно. На жаль, зима для наших велосипедистів не сезон, хоча в інших країнах їздять увесь рік.
У 2017 році Львівська асоціація велосипедистів проводила підрахунок кількості велосипедистів на перехрестях міста. Для порівняння й детальнішого аналізу потрібно було б через рік повторити таке дослідження, адже його проводили вперше. Тому ми можемо зараз опиратися тільки на візуальні спостереження, що велосипедистів таки стає більше.
Водночас, Львів досить повільно нарощує веломережу. У нас збудовано близько 100 кілометрів велодоріжок. Приблизно той самий кілометраж був і позаминулого року. Потім додалося орієнтовно 10 кілометрів. Якщо ми збудуємо велодоріжки на Княгині Ольги та Чорновола, то продовжимо нашу мережу до 120 кілометрів та сполучимо велосипедну трасу на Брюховичі з центром міста. Але ще треба багато працювати. Проектувати ці доріжки Інститут просторового розвитку планує 2018 року.
Останнім часом у Львові роблять досить якісні проекти велодоріжок. Наприклад, на вулиці Сихівській збудували велодоріжку нового типу, до якої справді немає жодних претензій. Але це навіть не ціла вулиця, а окремий квартал. Велодоріжка якісна і безпечна, має зручні кільця. Знаю, що у планах Сихівської районної адміністрації продовжити будівництво.
Разом із велодоріжками ми проектуємо і тротуари. Підходимо до питання розвитку велоінфраструктури комплексно, оцінюємо вулицю в цілому. Наприклад, у нас є готові проекти реконструкції вулиць Богдана Хмельницького, Мазепи, Грінченка. Всюди там будуть велодоріжки, запроектовані логічно.
Що ж до муніципального прокату Nextbike, то ми повинні дати йому ще трохи часу, аби оцінювати. Минулого року до ладу стали понад 20 нових станцій. Для такого типу прокату дуже важлива розгалужена мережа станцій і терміналів.
Дуже зручні для велосипедистів міста Північної Європи. Серед них можу виокремити велосипедну столицю Німеччини Мюнстер і нідерландський Гронінґен. Дуже хорошу інфраструктуру має Копенгаген у Данії, а також міста Швеції і Норвегії. У Нідерландах велоінфраструктура не обмежується містами, там можна подорожувати велосипедом по всій країні.
  У теплий період року я частіше використовую велосипед. Узимку —  ні. Живу не так далеко від центру, люблю пройтися. На жаль, від мого дому до центру велодоріжки немає. Можливо, цього року під час перегляду бюджету розвитку вдасться додати велодоріжку й на вулиці Левицького, якою в майбутньому зможу їздити і я.

Джерело: Твоє Місто

Comments are closed.